Investor Relations
Investor Relations to szczególny rodzaj komunikacji. Działania z tego obszaru skierowane są
do specyficznej i ściśle określonej grupy odbiorców: analityków oraz mediów finansowych, akcjonariuszy, inwestorów, podmiotów i instytucji rynku kapitałowego. Oferta Aprium skierowana jest zarówno do firm, które planują debiut na parkiecie giełdowym, jak i istniejących już spółek publicznych szukających wsparcia w zakresie efektywnej komunikacji z rynkiem.
Investor Media Relations
- Aktualizacja i analiza bazy mediów
- Organizacja konferencji prasowych i briefingów
- Monitoring mediów
- Redagowanie not i informacji prasowych
- Przygotowanie materiałów dla prasy
- Dystrybucja informacji prasowych i kontakt z mediami
Organizacja dedykowanych eventów i konferencji (w tym konferencji wynikowych)
- Przygotowanie scenariuszy spotkań
- Wsparcie techniczne i merytoryczne
- Przygotowanie materiałów informacyjnych oraz gadżetów
Przygotowanie spółki do debiutu
- Analiza sytuacji wyjściowej spółki
- Przygotowanie strategii działań
- Przygotowanie materiałów informacyjnych i prezentacji
- Wsparcie organizacyjne w dniu debiutu
- Bieżący kontakt z dziennikarzami
- Inicjowanie kontaktu z inwestorami i analitykami
- Współpraca z autoryzowanym doradcą
Aprium organizuje również szkolenia z zakresu obowiązków informacyjnych oraz raportowania pozafinansowego. W zależności
od potrzeb, program szkolenia dopasowany jest indywidualnie do klienta.