Formularz kontaktowy

:
:
:

Debiut. Początek wielkiej przygody z giełdą

Zmiana modelu prawno-organizacyjnego firmy w spółkę akcyjną to proces długotrwały i wymagający dużego zaangażowania menedżmentu. Nie da się tego zrobić...
Więcej »

Social media - zrozumieć ideę

Konto na portalu społecznościowym to już standard. Modne social media to doskonała platforma komunikacji, ale czy właściwie i efektywnie ją wykorzystujemy?
Więcej »

Investor Relations na polskiej miedzy, czyli jak to się robi u nas

Zmiany w polityce informacyjnej giełdy, które nakazały wyostrzyć przepisy, inwestor, który racjonalizuje swoje wybory i walka o jego...
Więcej »

Investor Relations

Investor Relations to szczególny rodzaj komunikacji. Działania z tego obszaru skierowane są
do specyficznej i ściśle określonej grupy odbiorców: analityków oraz mediów finansowych, akcjonariuszy, inwestorów, podmiotów i instytucji rynku kapitałowego. Oferta Aprium skierowana jest zarówno do firm, które planują debiut na parkiecie giełdowym, jak i istniejących już spółek publicznych szukających wsparcia w zakresie efektywnej komunikacji z rynkiem.

Investor Media Relations

  • Aktualizacja i analiza bazy mediów
  • Organizacja konferencji prasowych i briefingów
  • Monitoring mediów
  • Redagowanie not i informacji prasowych
  • Przygotowanie materiałów dla prasy
  • Dystrybucja informacji prasowych i kontakt z mediami

Organizacja dedykowanych eventów i konferencji (w tym konferencji wynikowych)

  • Przygotowanie scenariuszy spotkań
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych oraz gadżetów

Przygotowanie spółki do debiutu

  • Analiza sytuacji wyjściowej spółki
  • Przygotowanie strategii działań
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych i prezentacji
  • Wsparcie organizacyjne w dniu debiutu
  • Bieżący kontakt z dziennikarzami
  • Inicjowanie kontaktu z inwestorami i analitykami
  • Współpraca z autoryzowanym doradcą

Aprium organizuje również szkolenia z zakresu obowiązków informacyjnych oraz raportowania pozafinansowego. W zależności
od potrzeb, program szkolenia dopasowany jest indywidualnie do klienta.