Public Relations
Public Relations to zespół działań kreujących politykę biznesową firmy. Im bardziej są one świadome, tym większe jest prawdopodobieństwo sukcesu. Przemyślana komunikacja stanowi również o odpowiedzialności managementu za wizerunek, rozwój i zysk.
Działania Media Relations
- Analiza mediów branżowych
- Przygotowanie bazy mediów
- Organizacja konferencji prasowych
- Monitoring mediów
- Redagowanie not i informacji prasowych
- Przygotowanie materiałów dla prasy
- Dystrybucja informacji prasowych i kontakt z mediami
Zarządzanie kryzysowe
- Analiza otoczenia, konkurencji i mediów
- Przygotowanie scenariuszy działań
- Przygotowanie bazy najważniejszych telefonów i adresów
- Wsparcie merytoryczne i komunikacyjne
CSR
- Analiza sytuacji i otoczenia
- Opracowanie strategii i wdrażanie kampanii społecznych
- Inicjowanie kontaktu i nawiązanie relacji z najważniejszymi interesariuszami
- Opracowanie materiałów i organizacja spotkań
e-PR
- Social media – implementacja, obsługa, inicjowanie aktywności, reklama
- Kreacja newsletterów, mailingi
- Przygotowanie materiałów na stronę internetową
PR wewnętrzny
- Analiza potrzeb i przygotowanie strategii komunikacji dla struktur wewnętrznych
- Programy lojalnościowe i integracyjne dla pracowników
- Przygotowanie wewnętrznych materiałów firmowych, w tym systemy identyfikacji wizualnej, gadżety i materiały drukowane