Szkolenia
''(...)Różnica pomiędzy nauką a szkoleniem polega na tym, że nauka dotyczy tego, czego się jeszcze nie wie, podczas gdy szkolenie uczy tego, co już wiemy - ale uczy tego w taki sposób, że poprawne stosowanie wiedzy staje się naszą drugą naturą.”
Massaki Imai
Oferta szkoleniowa Aprium skupia się w trzech obszarach: public relations, investor relations
oraz trade marketingu.
Skuteczna komunikacji z mediami
- Budowanie relacji z dziennikarzami
- Redagowanie materiałów prasowych
- Wystąpienia publiczne i medialne
Zarządzanie kryzysowe
- Analiza sytuacji wyjściowej
- Budowa strategii i planu działań
- Wystąpienia publiczne i medialne w obliczu sytuacji kryzysowych
- Koordynacja wewnętrznych i zewnętrznych działań PR wobec kryzysu
Budowanie wizerunku w sieci
- Wykorzystywanie social media w strategiach budowania marki
- Społeczność w internecie i budowa przychylnej opinii
- Wybór i ocena optymalnych kanałów komunikacji
Investor Relations
- Obowiązki informacyjne spółek NewConnect oraz spółek Rynku Głównego
- Raportowanie pozafinansowe
- Komunikacja spółki z inwestorem
- Komunikacja spółki ze środowiskiem mediów
Trade marketing
- Techniki, metody i narzędzia prezentacji produktów oraz usług
- Aktywne negocjacje i techniki sprzedaży
- Zarządzanie sprzedażą , budowanie i motywowanie zespołu handlowego
Informacje o szkoleniach otwartych, zamieszczamy zawsze na stronie głównej Aprium. Zapraszamy na szkolenia zamknięte. Praca w małym zespole pozwala na zindywidualizowanie programu szkolenia oraz aktywizację uczestników poprzez warsztaty i ćwiczenia.